Sukces kujawsko-pomorskich schronisk

Ponad 19,5 tysiąca głosów oddali internauci na trzy kujawsko-pomorskie schroniska, które są laureatami akcji Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę – organizowanej przez Tesco. Wygrały schroniska z Inowrocławia, Torunia i Włocławka. Partnerem akcji było Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals.

Kluczem do sukcesu schronisk z regionu była duża aktywność internautów. W ramach piątej edycji akcji wsparcie otrzyma dwukrotnie większa liczba schronisk. Łączna kwota wsparcia jaka trafi do 10 zwycięskich schronisk to 33 200 zł, co oznacza, że do każdego z nich firma przekaże ponad 3 tysiące. Dziękujemy internautom i klientom Tesco za duże zaangażowanie. Podczas tegorocznej kampanii oddali oni 135 tysięcy głosów. To właśnie dzięki nim pomoc dotrze do wielu zwierząt – mówi Łukasz Kędzior, koordynator akcji z ramienia Tesco.

Głosowaniu w sieci towarzyszyły weekendowe zbiórki w wybranych sklepach Tesco w całej Polsce. Dary przekazane przez klientów trafiły do schronisk z najbliższej okolicy sklepów. Łącznie, podczas zbiórek, udało się zgromadzić 50 ton karmy oraz niezliczoną ilość koców, poduszek oraz zabawek.

Ambasadorami V edycji akcji Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę byli Beata Sadowska, Robert Gawliński oraz Łukasz Zagrobelny. Wokaliści uczestniczyli również w jednej ze zbiórek.

Udział w tego typu akcjach jest bardzo ważny. Nie mamy nic do stracenia, a możemy zrobić dobry uczynek. Serdecznie dziękuję wszystkim za zaangażowanie, które przyniosło tak doskonałe efekty – w samej tylko Warszawie udało się zebrać prawie dwie i pół tony karmy. Zwierzęta potrzebują pomocy, więc pomagajmy im cały rok – mówi Robert Gawliński, ambasador akcji.

fot. Karolina Markiewicz (Sony Music Polska)

fot. Karolina Markiewicz (Sony Music Polska)

Beata Sadowska dodaje – Dziękuję za wielkie serca. Udało nam się zebrać 50 ton karmy dla potrzebujących czterech łap. To piękny wynik. Mam nadzieję, że będziemy pomagać nie tylko podczas mrozów. Wdzięczność tych, którzy od nas zależą, jest bezcenna!

Beata Sadowska fot. Robert Baka

Beata Sadowska fot. Robert Baka

Plakat akcji

Partnerami medialnymi akcji były portale Psy.pl, Koty.pl, Afterparty.pl, Polki.pl oraz Eksmagazyn.pl.

Pingowanie i komentowanie jest wylaczone.

Komentowanie zastalo wylaczone.

Powered by WordPress | Download Free WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Premium Free WordPress Themes and Free Premium WordPress Themes

stat4u