ODWOŁANY – Festiwal Piosenki Harcerskiej i Turystycznej

Informujemy, że z przyczyn niezależnych od organizatorów, XV FESTIWAL PIOSENKI HARCERSKIEJ I TURYSTYCZNEJ „SCOUT & TOURIST SONG FESTIVAL”, który miał odbyć się w dniach 9-10 kwietnia 2016 r. w Gimnazjum nr 2 w Chełmnie, ZOSTAJE ODWOŁANY!!!.
W harcersko – żeglarskich klimatach spróbujemy spotkać się jesienią b.r. Za utrudnienia – przepraszamy!

Zapraszamy Was do udziału w XXV Jubileuszowym Festiwalu Piosenki Harcerskiej i Turystycznej Scout &Tourist Song Festival Chełmno w dniach 9-10 kwietnia 2016 r.

Założenia organizacyjne.

1. Termin „XV Scout & Tourist Song Festival” –
Festiwal odbędzie się w dniach 9-10.04.2016 r.
Organizatorzy oczekują Was od godz. 8.00 do godz. 9.00 w Gimnazjum nr 2, na ulicy Kościuszki 11. W przypadku braku transportu na określoną przez nas godzinę prosimy o kontakt indywidualny. Bazą noclegową jest także Gimnazjum nr 2

Plan godzinowy:
Sobota 09.04.2016 r. :
9.00 – 13.30 – przesłuchania
13.30 – 15.30 – przerwa obiadowa
15.30 – 17.00 – koncert – niespodzianka
17:00 – 19:00 – czas wolny
19.30 – 22.30 – trasa miejska
23.00 – cisza nocna, śpiewanki dla chętnych

Niedziela 10.04.2016 r. :
8.30 – 9.30 – śniadanie
10.00 – 11.30 – sprzątanie bazy noclegowej
12.00 – zakończenie festiwalu, ogłoszenie wyników i koncert laureatów
14:00 – wyjazd do domu

2. Organizator Organizatorem Festiwalu jest 49 Drużyna Harcerska im. K. Wielkiego Chełmna oraz Chełmiński Dom Kultury

3. Komenda Festiwalu
-Komendant: pwd Marta Kolińska —Oboźny : pwd Magdalena Witkowska

4. Uczestnictwo i zgłoszenia
W Festiwalu mogą brać udział ekipy min. 5-osobowe (nie więcej niż 30 os.), reprezentujące środowiska harcerskie, skautowe, zespoły wokalne oraz szkoły.
Wpisowe wynosi 10 zł od uczestnika /opiekun bezpłatnie/
Rywalizacja odbywać się będzie w trzech kat. : ekip reprezentujących organizacje harcerskie i skautowe, szkolne oraz zespoły (ekipy, które nie mieszczą się w dwóch poprzednich kategoriach)
Zgłoszenia należy przesłać do dnia 27.03.2016 r. (termin ostateczny) na adres: marta49dh@wp.pl Istnieje możliwość telefonicznego zgłoszenia ekipy bądź uzyskania informacji o Festiwalu – tel.: 721 026 077

5. Organizator zapewnia :
a) każdy uczestnik ma zagwarantowane:
– pamiątkowy znaczek Festiwalu,
– wyżywienie (obiad w sobotę)
– nocleg w warunkach turystycznych (szkolnych)
b) każda ekipa ma zagwarantowane: dyplomy uczestnictwa, nagrody za trzy pierwsze miejsca, nagrody niespodzianki

6. Uwagi końcowe Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian niniejszego regulaminu oraz jego ostatecznej interpretacji. Punktacji dokonuje niezależne jury. Wątpliwości i spory rozstrzyga Organizator.

7. Inne
a) Prezentacje ekip odbywać się będą zgodnie z zarządzonym przed Festiwalem losowaniem, b) Do prezentacji należy przygotować piosenki: – harcerską (skautową), turystyczną bądź żeglarską oraz własną – piosenkę o drużynie (ew.hufcu) w celu autopromocjii
c) Tytuły piosenek należy podać w zgłoszeniu.
d) Istnieje możliwość podłączenia sprzętu typu: gitara, klawisze itp., co należy zaznaczyć w zgłoszeniu.
e) Każdy uczestnik musi posiadać : opłacone składki członkowskie, dowód tożsamości, karimatę, śpiwór, przybory do jedzenia i mycia
f) Ubezpieczenie we własnym zakresie
g) Opiekun ekip uczestniczących w Festiwalu zobowiązany jest do przesłania, na adres mail: marta49dh@wp.pl , listy osób wraz z numerem PESEL oraz adresem.

źródło: ChDK

Pingowanie i komentowanie jest wylaczone.

Komentowanie zastalo wylaczone.

Powered by WordPress | Download Free WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Premium Free WordPress Themes and Free Premium WordPress Themes

stat4u